Logi sisse Mobiil-ID abil
Abi - Kuldne Börs
Sõidukid (17100)
Varuosad ja tarvikud (40129)
Veesõidukid (821)
Põllumajandus (4158)
Tööriistad, masinad ja seadmed (5194)
Metsandus (855)
Relvad, jahindus, militaaria (578)
Lemmikloomad (847)
Kodu (8517)
Kinnisvara (12973)
Ehitus (3486)
Töö ja koolitus (4162)
Äri (1178)
Audio / video / foto (4835)
Arvutid (3334)
Telefonid (2796)
Kodumasinad (1195)
Harrastused ja vaba aeg (1931)
Lastekaubad (2827)
Riietus ja jalatsid (4965)
Ilu ja tervis (401)
Sport (1033)
Jalgrattad ja varustus (686)
Raamatud (40217)
Muusika (540)
Antiik ja kunst (4905)
Kohtutäiturite ja pankrotihaldurite teated (24)
Tutvus (100)
Teated (61)
Täiskasvanutele (6504)
Rubriikide register
Rubriikide puu


VIITED










FACEBOOK


   

Abi



KKK

 



Miks kasutada kuldnebors.ee-d?

 

Kuldne Börs on Eesti suurim kuulutuste avaldamise koht. Kuldne Börs viib kokku sadu tuhandeid ostjaid ja müüjaid, tööpakkujaid ja tööotsijaid, rendileandjaid ja rendilevõtjaid.

 

Kuldsesse Börsi on koondunud suurim hulk erinevaid kuulutusi - pruutkleitidest väntvõllideni. Erinevates kategooriates on kokku üle saja tuhande kuulutuse, mida loeb igal nädalal rohkem kui 70 000 inimest.

 

  • Kuldset Börsi ei sirvita lihtsalt niisama, huvi pärast. Enamikul kasutajatest on konkreetne tahe midagi osta, müüa või rentida, seega langeb reklaam väga vastuvõtlikule pinnale ja iga kontakti väärtus on kordades suurem kui mistahes muus meediakanalis saadu;
  • Kuldne Börs on üks suurimaid kuulutustekeskkondi Eestis.

 

Tagasi algusesse



Kas kuulutamine on tasuline?

 

Erakuulutused on Internetis tasuta, ärikuulutused aga tasulised.

 

Kui teie kuulutus on ärikuulutus, siis kuulutuse sisestamisel tuleb teil täita märkeruut "Märgi, kui tegemist on firma kuulutusega või muul viisil ettevõtlusega seotud kuulutusega".

 

Hinnakirja vaata siit.

 

Samasisulist kuulutust avaldatakse tasuta ainult ühes rubriigis ja ühes variandis.

 

Tagasi algusesse



Kui palju kuulutamine maksab?

 

Kuulutamise hinnakirja saab vaadata siit: http://www.kuldnebors.ee/pricelist/

 

Tagasi algusesse



Kas registreerumine on kohustuslik ning kui palju see maksab?

 

Registreerumine on vajalik kuulutuste sisestamiseks. Kuulutusi lugeda saate ka registreerumata, kuid soovitame seda siiski teha, sest nii saate kasutada mitmeid lisavõimalusi kuulutuste sirvimisel.

 

Registreerunud kasutajana on Teil mitmeid eeliseid:

 

  • Mugav kuulutuste haldamine;
  • Hea ülevaade kõigist vormistatud arvetest;
  • Võimalus salvestada oma otsinguid;
  • Võimalus kommenteerida teiste kasutajate kuulutusi;
  • Kuulutuste lugemisel saate välja valida oma lemmikud ning hiljem neid mugavalt sirvida;
  • Registreeritud kasutajate võimalusi laiendame pidevalt.

 

Registreerumine on tasuta.

 

Tagasi algusesse



Kuidas saab registreeruda?

 

Registreerumiseks klikkige "Registreeru" ning täitke etteantud väljad. Lahtrisse "sisesta kontrollkood siia" kirjutage ekraanil kuvatud värvilises kastis olevad tähed.

 

Kontrollkoodi näide:

 

 

Sellel konkreetsel pildil on kontrollkoodiks: doewk

 

Kui Teile kuvatud tähed on halvasti loetavad, saate klikkides klahvile "Pole loetav, uus kood" uue kontrollkoodi. Kui te näete kontrollkoodi kohe selgelt, siis klahvile "Pole loetav, uus kood" klikkima ei pea. Kontrollkood ei erista suur- ja väiketähti. Kontrollkoodi meelde jätma ei pea.

 

Peale registreerumislehe täitmist klikkige nupul „Salvesta“. Teie e-maili aadressile saadetakse registreerumise kinnituslink, mille peate aktiveerima.

 

Tagasi algusesse



Registreerisin ennast Kuldse Börsi kasutajaks, kuid kinnituskirja ei ole siiani minu postkasti tulnud.

 

Kui Te ei ole registreerumise kinnituskirja kätte saanud, saatke kiri meiliaadressile info@kuldnebors.ee

 

Tagasi algusesse



Olen unustanud oma parooli.

 

Kui olete kunagi registreerunud, kuid unustanud parooli, klikkige lingil „Unustasid parooli?“ ning kirjutage lahtrisse „e-mail“ oma e-maili aadress. Sellele e-maili aadressile saadetakse Teile uus parool. Meie keskkonda sisse loginuna saate parooli muuta valiku alt "Minu andmed".

 

Tagasi algusesse



Kuidas saab läbi Interneti kuldnebors.ee-sse kuulutust sisestada?

 

Kuulutusi saavad sisestada ainult registreerunud kasutajad (vt alapunkti Kuidas saab registreeruda?)

 

Kuulutuse sisestamiseks klikkige “Kuuluta”.

Siit saate sisestada kuulutusi Kuldse Börsi veebiväljaandesse.

Kuulutuse sisestamist alustage rubriigi ning alamrubriigi valimisega. Valiku saate teha ka rubriikide registrist või rubriikide puust.

 

Kuulutusele on võimalik lisada maksimaalselt 24 pilti ja 24 videot. Piltide ning videote avaldamine Internetis on tasuta. Pildi lisamiseks vajutage nupule "LISA PILT/PILDID" ning viidake Browse-nupuga pildifailile oma arvutis. Soovi korral lisage pildi kirjeldus. Pildid konverteeritakse automaatselt õigesse suurusesse, säilitades originaalpildi proportsioonid. Lubatud pildi vormingud on jpg, png, gif, tif, bmp. NB! Kuulutusele tohib lisada ainult toodet illustreerivaid pilte. Pildi kujundamine reklaamina on keelatud.

Video lisamiseks vajutage nupule "LISA VIDEO(D)". Kui soovite üles laadida video oma arvutist, viidake Browse-nupuga videofailile. Kui soovite lisada videot YouTube’ist, valige video tüübiks “viide YouTube videole” ning sisestage video URL.

 

Kuulutuse sisestamise teisel lehel saate valida ilmumisperioodi ning soovi korral ka tasulisi lisasid, muutmaks oma kuulutus atraktiivsemaks ning silmapaistvamaks nii Kuldses Börsis kui ka teistel veebilehtedel! (Lisateenuste ja hindade kohta loe siit)

 

Pärast sisestamist tuleb kuulutus kindlasti salvestada.

 

Tasulise kuulutuse korral suunab arvuti Teid järgmisele lehele, kus saate valida

  • tasu arve – klikkige, kui soovite arvet kohe tasuda;
  • lisa uus kuulutus – klikkige, kui soovite veel kuulutusi ühele arvele koguda ning kõigi eest korraga maksta.

 

Tasuta kuulutus aktiveerub 10 minuti jooksul pärast salvestamist, tasuline kuulutus hiljemalt 20 minuti jooksul pärast maksmist. Tasulise kuulutuse eest soovitame maksta samal päeval, kuna kuulutuse kehtivuse aega hakatakse arvestama alates salvestamise (mitte maksmise) hetkest. Mida varem tasute, seda pikema aja jooksul on Teie kuulutus lugejatele nähtav! Kui sisestate rohkem kui ühe tasulise kuulutuse, siis ei pea te iga kuulutuse eest eraldi maksma, vaid saate kõik kuulutused koguda ühele arvele ning tasuda kõigi eest korraga.

 

Tagasi algusesse



Kas ma saan enda sisestatud kuulutusi hiljem hallata?

 

Kõiki enda poolt sisestatud kuulutusi näete leheküljel „Minu kuulutused“.

 

Iga kuulutuse ees näete informatsiooni selle kohta, kus ja milliste lisadega teie kuulutus ilmub.

 

Kuulutuse taga olev kuupäev märgib antud kuulutuse aegumise kuupäeva.

 

Kuulutuse taga olevas tulbas "Olek" näidatakse kuulutuse hetkeseisu, mis võib olla:

  • aktiivne - Teie kuulutus on veebilehel nähtav;
  • sisestamisel - olete kuulutuse märkinud passiivseks või unustanud salvestamata. Sel juhul on kuulutus nähtav ainult Teile “Minu kuulutustes”;
  • aegunud - Teie kuulutuse kehtivusaeg on lõppenud ning kuulutus ei ole enam veebilehel nähtav;
  • maksmisel - olete vormistanud tasulise kuulutuse ning selle nähtavaks tegemiseks peate maksma. (Kuulutuse olek on "Maksmisel" ka siis, kui olete tasunud ülekandega, kuid kuulutus on meie poolt veel aktiveerimata);
  • tagasilükatud - kuulutus on Teile tagasi saadetud ning ei ole veebilehel nähtav. Tagasilükkamise põhjus saadetakse alati Teie e-posti aadressile.

 

Iga kuulutuse lõpus on kaks ikooni:
1. punane rist, millele klikkides saate kuulutuse kustutada;
2. sõrm, millele klikkides saate kuulutust muuta või pikendada.

Samu operatsioone saate sooritada, kui klikite kuulutuse peal. Lisaks saate kuulutusel klikkides näha enda kuulutuse vaatamise statistikat ning valida "Trüki", millega avatakse aken antud kuulutusega trükikõlbulikus formaadis.

 

Nimekirja päises olevatel pealkirjadel (nt. Rubriik, Olek, Aegub jne) klikkides saate muuta kuulutuste kuvamise järjekorda.

 

Tagasi algusesse



Kuidas toimub kuulutuse eest tasumine?

 

Arve kõikidest Teie poolt sisestatud tasulistest kuulutustest, mis on veel kinnitamata ning maksmata, moodustub lingi alla „Ostukorv“.

 

Klikkige nupul “Kinnita arve” - nüüd on Teil võimalus kuulutuste eest tasuda kolmel erineval viisil:

 

  • pangalingiga - saate minna otse Swedbanki, SEB, Krediidipanga, Sampo või Nordea panga veebilehele ning tellimuse eest tasuda. Pärast maksmist tuleb kindlasti klikkida nupul "Tagasi kaupmehe juurde";
  • MasterCard krediitkaardiga;
  • Printida arve ja selle alusel tasuda. Arve sobib esitamiseks ettevõtte raamatupidamisele.

 

Vajadusel võite alajaotuses "Ostukorv" olevaid objekte kustutada, klikkides rea lõpus oleval "Kustuta" ikoonil.

Pärast nupule "Kinnita arve" vajutamist kinnitatakse Teie arve ning edaspidi saate seda vaadata alajaotusest “Arved”.

 

Tagasi algusesse



Maksin eile kuulutuse eest, kuid täna hommikul sain kirja, et kuulutus on aegunud.

 

Kuulutuse kehtivusaega hakatakse arvestama alates salvestamise (mitte maksmise) hetkest. Seega soovitame kuulutuse eest maksta samal päeval. Mida varem tasute, seda pikema aja jooksul on Teie kuulutus lugejatele nähtav!

 

Tagasi algusesse



Kas makstud arveid on hiljem võimalik välja trükkida?

 

Arveid juba tellitud kuulutuste kohta näete lingi all „Kinnitatud arved“.

 

Arve numbril klikkides on Teil võimalik juba makstud kuulutuse kohta arve välja trükkida või veel maksmata kuulutuste eest tasuda.

 

Tagasi algusesse



Kuidas saan kuulutust muuta ja/või pikendada?

 

Kuulutuse muutmiseks või pikendamiseks logige veebilehel oma kasutajanimega sisse ja avage "Minu kuulutused". Klikkige vastava kuulutuse taga olevale "sõrme" ikoonile (), soovi korral tehke muudatused ning klikkides lehekülje lõpus olevale nupule „Edasi“ saate teisele leheküljele, kus tuleb kuulutus uuesti salvestada.

 

Samuti saate kuulutust muuta ja pikendada läbi „muuda“ ikooni (Muuda ), kui klikite kuulutuse peal.

 

Tasuta kuulutuse puhul saate muuta kõiki välju.

 

Aktiivse ja makstud kuulutuse puhul saate muuta ainult kuulutuse kontaktandmeid, teksti ja hinda. Objekti muuta ja rubriiki vahetada ei saa. Kui olete kuulutuse kogemata sisestanud valesse rubriiki, võtke telefoni või meili teel ühendust toimetusega. Tõstame Teie kuulutuse õigesse rubriiki.

 

Aktiivset tasutud kuulutust pikendada ei saa. Tuleb oodata, kuni kuulutuse olek on "aegunud".

 

Tagasi algusesse



Kuidas saan kuulutust katkestada?

 

Kui te olete oma kauba ära müünud või soovite lihtsalt kuulutust katkestada, klikkige „Minu kuulutused“ leheküljel vastava kuulutuse juures „sõrme“ ikoonile (), minge „Edasi“ nupuga teisele leheküljele ning eemaldage linnuke aknast „Kuulutus aktiivne“. Peale salvestamist muutub kuulutus mitteaktiivseks, kuid jääb „Minu kuulutused“ lehele mitteaktiivsena niikauaks, kuni Te selle sealt kustutate. Tasulise kuulutuse korral saab lõpetatud/katkestatud kuulutust uuesti aktiveerida vaid uuesti makstes.

 

Sama operatsiooni saate sooritada, kui klikite kuulutuse peal.

 

Tagasi algusesse



Kuidas saan kuulutust kustutada?

 

Kuulutuse kustutamiseks klikkige „Minu kuulutused“ leheküljel vastava kuulutuse juures punasele ristile (). Kui olete kustutamiskäsu kinnitanud, kustutatakse Teie kuulutus „Minu kuulutused“ leheküljelt.

 

Sama operatsiooni saate sooritada, kui klikite kuulutuse peal.

 

Tagasi algusesse



Kuidas ma saan teada, kui palju minu kuulutust on vaadatud?

 

Enda kuulutuse vaatamise statistikat näete klikkides „Minu kuulutused“ leheküljel vastava kuulutuse lingile.

 

Tagasi algusesse



Kuidas ma saan muuta oma kontaktandmeid?

 

Oma kontaktandmeid on Teil võimalik muuta leheküljel „Minu andmed“.

 

Soovi korral saate siin ühe klikiga muuta kontaktandmed kõikides oma kuulutustes!

 

Privaatsus
“Ei soovi saada reklaamiinfot” - tehke siia linnuke, kui Te ei soovi saada meilt tellitud reklaami teiste firmade toodete või teenuste kohta.
“Ei soovi saada KB infot” - tehke siia linnuke, kui Te ei soovi saada infot muudatuste kohta meie trüki- või veebiväljaandes.
“Ei soovi avaldada päringuinfot kolmandatele osapooltele” - tehke siia linnuke, kui Te ei ole nõus avaldama infot enda poolt sooritatud päringute kohta kolmandatele osapooltele.

 

Tagasi algusesse



Kuidas ma saan oma kasutajanime muuta või oma kasutajakontot sulgeda?

 

Oma konto/kasutajanime sulgemiseks või muutmiseks tuleb toimetusse saata kiri suletavalt/uuelt e-maili aadressilt. Ise kasutajanime või kontot muuta ega kustutada ei saa.

 

Tagasi algusesse



Kuidas on kõige parem kuulutusi sirvida ja otsida?

 

Kuulutuste lugemiseks valige avalehe kõige vasakpoolsemast veerust sobiv rubriik või klikkige nuppudel “OTSING“, “ÜLDOTSING” või “TÄPPISOTSING”.

 

Üldotsingus saate valida soovitud rubriigi ja tehingu ning sisestada sõna või sõnaosa. Kui otsite sõna, mis võib olla ka liitsõna osa, pange oma otsisõna jutumärkidesse. Teile kuvatakse kuulutused, milles see sõna leidub. Nt ”kapp” kuvab kuulutused, milles on sõna kapp, köögikapp, puhvetikapp jm. Kui kirjutate otsisõna ilma jutumärkideta, leiate kuulutused, milles on sõna täpselt sellisel kujul, nagu kirjutasite. Otsisõnaks võite kirjutada ka kuulutuses oleva telefoninumbri.

 

Kui otsite Teile teadaoleva ID-numbriga kuulutust, saate hüpata otse vastavale kuulutusele, sisestades ID-numbri lahtrisse “kuulutuse ID".

 

Ühegi otsingukriteeriumi valik ei ole kohustuslik! Võite näiteks sisestada ainult otsisõna, jättes rubriigi ja tehingu valimata – nii saate otsida vastavat sõna kõikidest rubriikidest.

 

Klikkides “TÄPPISOTSING”, saate otsingutingimusi veelgi täpsustada.

 

Registreerunud kasutajana on Teil võimalik oma otsingud salvestada. See teeb kuulutuste leidmise kiiremaks ja mugavamaks juhul kui Te otsite sageli samadele tingimustele vastavaid kuulutusi. Otsingu salvestamiseks täitke kas üld- või täppisotsingu vorm, kirjutage otsingufiltrile sobiv nimi ning vajutage nuppu “SALVESTA OTSING”. Kui olete oma otsingu salvestanud, siis järgmine kord ei pea te uuesti otsinguvormi täitma. Piisab, kui klikite „SALVESTATUD OTSINGUD“ ning valite enda salvestatud otsingute seast selle, mida parasjagu vajate.

 

Otsingu tulemusena kuvatakse teile kuulutuste nimekiri. Iga nimekirjas oleva kuulutuse alguses on tehingu tüüpi tähistav ikoon ning ikoon “Saada”, mille abil saate kuulutuse e-posti teel sõbrale saata. ”Saada” nupule klikkides avaneb eraldi aken. Täitke aadressiväljad, soovi korral kirjutage sõbrale ka mõni rida ning saatke kiri ära. Link kuulutusele lisatakse kirjale automaatselt.

 

Nimekirjas on iga kuulutuse ees märkeruut. Sisseloginud kasutajana saate selle abil valida välja oma lemmikkuulutused ning hiljem neid mugavalt vaadata, klikkides nupule "LEMMIKUD".

 

Kuulutuste nimekirja saate sorteerida, klikkides sellel nimekirja päises oleval pealkirjal, mille järgi soovite kuulutused reastada. Nt. soovides kuulutusi reastada tähestikulises järjekorras, klikkige pealkirjale „Kuulutus“. Klikkides teist korda pealkirjale „Kuulutus“, reastatakse kuulutused tagurpidi tähestikulises järjekorras.

 

Kuulutuse tervikteksti ning kontaktandmeid näete kuulutuse peal klikkides. Registreerunud kasutajatel on siin võimalik kuulutust kommenteerida, esitada müüjale küsimusi ja teha hinnapakkumist.

 

Tagasi algusesse



Kuidas kuulutusele vastata?

 

Kuulutaja kontaktandmete nägemiseks tuleb klikkida kuulutuse lingil.

 

Kuulutajaga ühenduse saamiseks

 

  • helistage antud telefoninumbri(te)l. Kui telefoninumbrit kirjas ei ole, saab kuulutajaga ühendus ainult meili teel. Toimetus lisaandmeid ei oma.
  • klikkige lingile „Saada e-mail“ ning kirjutage kiri. Lahtrisse „sisesta kontrollkood siia“ kirjutage ekraanil kuvatud värvilises kastis olevad tähed.
  • kasutage vormi Suhtlus. Seda saavad kasutada ainult registreerunud ja sisse loginud kasutajad.

 

Tagasi algusesse



Kuidas saab lugeda vanu kuulutusi?

 

Kuldsel Börsil puudub arhiiv ning aegunud kuulutusi Kuldse Börsi kodulehel ei kuvata.

 

Tagasi algusesse



Milliseid võimalusi veel on kuulutuse edastamiseks?

 

  • E-post - Saatke kuulutuse tekst e-mailile kuulutus@kuldnebors.ee. Lisage maksekoopia või kirjutage, kellele võime arve teha. Arve saadame Teile meiliga. Tasumisel märkige selgitusse arve number.
  • Faks – Saatke kuulutuse tekst faksile 620 8811. Lisage maksekoopia või kirjutage, kellele võime arve teha. Tasumisel märkige selgitusse arve number.
  • Post – Saatke kuulutuse tekst postiga aadressile Kuldne Börs, Pärnu mnt. 141, 11314 Tallinn. Lisage maksekoopia või kirjutage, kellele võime arve teha. Tasumisel märkige selgitusse arve number.

 

Iga toimetusse saadetud (meiliga, faksiga, postiga) kuulutuse puhul lisandub kuulutuse programmi sisestamise tasu 1,90 €.

 

Tagasi algusesse



Kas peaksin kuulutusele lisama pildi?

 

Soovitame Teil kuulutusele kindlasti lisada ka pildid, kuna see aitab tublisti kiirendada kauba müüki. Pildiga kuulutusi saab lisada ka kuldnebors.ee avalehtedele ning paljudele teistele populaarsetele eesti kodulehtedel, mis on väga heaks lisareklaami võimaluseks.

 

Tagasi algusesse



Kas saan kuulutusi oma Facebooki kontoga siduda?

 

Iga pildiga kuulutuse juures on "Soovita" nupp, millega Facebookis kontot omavad inimesed saavad antud kuulutust oma sõpradele soovitada. Olles Facebooki sisse loginud, klikkige "Soovita" nupule ning teie "seinale" ilmub vastav teade. Kui te hetkel Facebooki logitud ei ole, avab "Soovita" nupp akna Facebooki sisselogimisvormiga ning teade ilmub teie "seinale" pärast sisselogimist. Kui "Soovita" nupule klikkides kirjutate tekkinud aknasse omapoolse kommentaari, ilmub teie "seinale" ka kuulutuse pilt ja tekst koos teiepoolse kommentaariga.

 

Tagasi algusesse



Abi ja lisainfo

 

Küsimuste ja probleemide puhul pöörduge palun:

620 8819 (tööpäeviti kell 9:00–17:00)

info@kuldnebors.ee

 

Tagasi algusesse




  Kontakt   |   Reklaam ja hinnakiri   |   ICMA   |   Kasutustingimused   |   Tagasiside   |   Sisukaart   |   Abi   |   Hoiatus
Info ja kliendiabi: 620 8819 (E-N 9-17, R 9-15), e-mail: info@kuldnebors.ee   
Abi - Kuldne Börs
Copyright © auto24 AS